Razmislite o funkciji in prilagodljivosti za načrtovanje učinkovite ureditve pisarne
Prijeten sprejemni prostor za stranke
Začnimo v avli: recepcija je predvsem prostor za srečanja. Zaposleni, naročniki, dobavitelji, kurirji - vsi so tukaj sprejeti! Ker je to prometno območje, ki lahko postane zelo hrupno, morajo biti pisarne in drugi prostori, ki zahtevajo tišino in koncentracijo, nameščeni nekoliko stran. Po drugi strani pa je morda idealno imeti konferenčno sobo blizu vhoda, tako da osebja ne motijo obiskovalci, ki prihajajo v pisarno na sestanke.
Kako torej oblikovati vhod, ki bo naredil dober vtis? S skrbjo za svoje obiskovalce! Najboljši način je imeti recepcijo z osebjem, ki sprejme in vodi vaše goste. Kaj pa, če sploh nimate recepcije? Postavite jasne znake, tako da prvi obiskovalci takoj razumejo, kje se morajo prijaviti, in se ne izgubijo.
Druženje, srečanja in igre v prostorih za oddih
Naj se vhod zlije v dnevni prostor z vabljivim mehkim sedežnim pohištvom. To zagotavlja vsestranskost in omogoča gostom in zaposlenim, da si delijo prostor. Poleg odmora za kavo in druženja je bivalni prostor odličen tudi za neformalna srečanja s sodelavci in strankami.
Če je dovolj prostora, lahko dodate igrivo funkcijo, kot je namizni tenis ali miza za zračni hokej, kjer si lahko sodelavci vzamejo kratek odmor in pospešijo srčni utrip. Vadba in razmišljanje o nečem drugem prinaša veselje in energijo ter lahko pomaga izboljšati učinkovitost. Poleg tega trenutek sprostitve s sodelavci krepi timski duh.
Vsestranske konferenčne sobe za velike skupine
Velika in klasična konferenčna soba je kot nalašč za predstavitve strank in sestanke upravnih odborov, vendar jo lahko še vedno opremite na vsestranski način, da izkoristite največjo korist. Če se odločite za stole, ki jih je mogoče zlagati, jih lahko preprosto pospravite, ko niso v uporabi, tako da lahko prostor uporabite za druge namene. Izbira več majhnih zložljivih miz namesto ene velike olajša preureditev sobe iz tradicionalne sejne sobe v avditorij, delavnico ali manjši prostor za sestanke. Zakaj ne bi poleg stenske bele table preizkusili še mobilne pisalne table za lažje skupinsko delo?
Majhne sobe za manjša srečanja
Delovni teden vključuje veliko različnih vrst sestankov, od zaupnih razprav do neviht možganov in hitrih srečanj in mnogi od teh potekajo istočasno. Zato je koristno imeti več majhnih sejnih sob, po možnosti v bližini pisalnih miz, da se čim bolj zmanjša gibanje ljudi po prostorih. Ti prostori so primerni tudi za samostojno delo pri nalogah, ki zahtevajo visoko stopnjo koncentracije in za udeležbo na virtualnih sestankih, da ne motite sodelavcev v bližini.
Prostor za hibridno delo in sodelovanje
Ali vaše podjetje združuje delo od doma z delom v pisarni? V tem primeru je postavitev pisarne brez dodeljenih delovnih prostorov pametna izbira, ki zagotavlja večjo prilagodljivost. Zaposleni lahko zjutraj preprosto izberejo prazno mizo, priklopijo svoj računalnik in že so pripravljeni! Odprt tloris s prilagodljivim pohištvom je primeren tudi za stalne delovne postaje, kjer osebje tesno sodeluje v skupinah. V obeh primerih boste morda potrebovali ločen prostor za sestanke v bližini, ki ga lahko uporabite za hitre sestanke, da ne boste motili drugih. Tiskalnike in kavne avtomate lahko postavite na sredino za najboljši pretok in učinkovitost.
Odprti prostori so lahko tudi osebni
Pomislite na udobje in dobro počutje v pisarni. Razdelite prostor s pohištvom za shranjevanje in talnimi zasloni, da ustvarite bolj zasebne osebne sfere ter uporabite preproge in akustične plošče, da dosežete prijetno zvočno kuliso. Dopolnite z majhnimi tihimi podlogami in preprogami, ki omogočajo nemoten pogovor. Ne pozabite kar najbolje izkoristiti dnevne svetlobe, vendar pazite, da mize in računalniške zaslone postavite tako, da svetloba ne pada neposredno na delovno postajo, da preprečite bleščanje in odsev.
Manjša delovna območja za boljšo osredotočenost
Ali ima vaša pisarna ločene prostore? Če je tako, potem bi morali dati prednost zaposlenim, ki morajo delati nemoteno ali ki delajo v pisarni s polnim delovnim časom in potrebujejo stalno delovno postajo. Glede na njihovo velikost si te sobe lahko deli več ljudi, vendar je pomembno razmisliti, kdo naj sedi skupaj, da zagotovite, da so ljudje združeni z drugimi, katerih naloge zahtevajo podobno raven koncentracije.
Vse več se uporabljajo jedilnice, ki so večnamenske
Ali uporabljate jedilnico nekajkrat na dan za odmor in "dolivanje goriva"? Ali je drugače prazna? Potem imate premalo izkoriščen prostor, ki bi ga z nekaj dodatki, kot so table, mehko pohištvo in talne pregrade, lahko uporabljali od jutra do večera. Izkoristite priložnost in ustvarite prilagodljiv prostor, ki ga lahko poleg kosila in odmorov uporabite za priložnostna srečanja in individualne delovne ure.
Pomislite na funkcijo, pretok in prilagodljivost
Ključne besede za uspešno načrtovanje pisarne so funkcija, pretočnost in prilagodljivost. Z načrtovanjem posebnih nalog, za katere se prostor uporablja, upoštevanjem tega, kako naj se ljudje gibljejo po prostorih in določitvijo več kot ene funkcije za vsako sobo, je mogoče vse pisarne izboljšati. Razdelitev pisarniškega prostora na cone z različnimi stopnjami osredotočenosti, na primer, individualno delo, sestanki in sprostitev, je najboljši način za ustvarjanje prostorov za vse in vsakogar v pisarni.
Ali želite pomagati ustvariti dobro načrtovano pisarno? Kontaktirajte nas!