Vaša spletna prodaja raste – je vaše skladišče pripravljeno?
Čas je za premislek
V preteklosti so določeno količino blaga vsak teden naložili na paleto in jo poslali v trgovino. Delo je bilo opravljeno. Zdaj isto blago naročajo končni kupci neposredno, kar pomeni, da ga je treba vsak dan v tednu pobrati in pakirati posamezno in nato poslati na veliko število različnih naslovov. To vključuje veliko več dela.
Kljub razlikam v delovnih metodah, potrebnih za tradicionalne vzorce nakupovanja in za spletno nakupovanje, številna podjetja še vedno uporabljajo iste rešitve za skladiščenje. Zato ne preseneča, da nimajo na voljo dovolj prostora in da se v skladišču včasih pojavijo ozka grla. Na srečo se lahko podjetja razmeroma hitro prilagodijo novim okoliščinam, če lahko spremenijo organizacijo, opremo in kadre.
Ali je vaše skladišče ustrezno organizirano?
Ker različne vrste blaga potrebujejo različna skladiščna območja in opremo, je dobro, da svoje skladišče razdelite na območja za komisioniranje in obdelavo palet. To pomeni, da lahko osebje, ki opravlja različne naloge, učinkovito deluje, ne da bi drug drugega oviralo. Poleg tega lahko vaše izdelke razporedite bolj logično, da olajšate ročno nabiranje.
Izbira posameznih izdelkov je naloga v skladišču, ki se najbolj poveča, ko se vaše e-poslovanje zares dvigne. Če je artikel zelo priljubljen, ga je dobro premakniti v zunanje skladišče, da ne preobremenite lastnih sredstev. Lahko se odločite tudi za uporabo logističnih rešitev tretjih oseb, da zmanjšate obremenitev celotnega poslovanja, na primer, med počitnicami.
Ali ima vaše osebje ustrezno opremo?
Ker se število ročnih opravil povečuje, se povečuje tudi potreba po praktični opremi. Za lažji transport blaga v skladišču lahko uporabite paletne vozičke, zabojnike in druge skladiščne vozičke. Priporočamo tudi izbiro vozičkov za komisioniranje, ki osebju omogočajo dostop do blaga na visokih policah in organizacijo procesa komisioniranja. Dobro opremljena, ergonomska miza za pakiranje, poveča učinkovitost postopka pakiranja, saj imate vse embalažne materiale na dosegu roke. Ne pozabite zagotoviti dovolj vozičkov in miz, da vašemu osebju ne bo treba čakati, da opravi svoje delo in po nepotrebnem izgublja časa.
Pomembno je tudi zagotoviti, da imate pravo vrsto rešitev za shranjevanje. Jasno označene police na primerni delovni višini, zabojčki za majhne dele za najmanjše predmete in omare za kemikalije, če delate z nevarnim blagom, bodo pripomogli k ustvarjanju učinkovitega, varnega in varnega delovnega okolja. Druga pomembna točka so reciklažne postaje. Če jih imate v bližini dovolj, lahko odpadni material hitro reciklirate in se izognete nepotrebnim zamašitvam na transportnih prehodih.
Ali imate ustrezne kadre?
Kdaj večina ljudi nakupuje prek spleta? Odgovor: zvečer in ob vikendih. To pomeni, da imajo zaposleni v skladišču e-trgovine zjutraj več dela in da je ponedeljek najbolj obremenjen dan v tednu. Razprodaje v tednu črnega petka in ob božiču se precej razlikujejo od torka v tednu pred plačilom v februarju ali marcu. Vprašanje je torej: kaj počnete v svojem skladišču, da se soočite s temi ekstremnimi spremembami v delovni obremenitvi?
Ne glede na to, ali se zanašate na lastne vire ali privabljate začasno osebje, potrebujete podroben načrt za upravljanje vaših kadrovskih ravni med konicami in padci. Druge možnosti ni, saj so storitve za stranke najpomembnejši vidik v e-trgovini.
Skladišče mora vedno dostaviti
Ali ne moremo delati tega, kar smo vedno počeli? V preteklosti je delovalo. Preprost odgovor je ne. Celoten postopek od naročila do dostave mora biti učinkovit, da boste imeli zadovoljne stranke. To je kot izkušnja v restavraciji. Ni pomembno, da natakar, ki vas pripelje do vaše mize in sprejme vaše naročilo, opravi vrhunsko delo, če morate večno čakati, da hrana prispe na mizo. Ne boš se vrnil. Enako velja za e-trgovino: tudi če je spletna stran odlična in nakupni proces poteka gladko, mora tudi dostava izpolniti pričakovanja strank, da bodo želele ponovno kupiti pri vas. Tako preprosto je.