Vračilo v roku 14-dni
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@prosigma.si.
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Limbuška 2, 2341 Limbuš ali ga osebno dostavi na omenjeni naslov.
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali je potrošni material (kemični svinčniki bloki in blokci, ipd).
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede na način, na katerega je kupec plačal blago.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@prosigma.si.
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Limbuška 2, 2341 Limbuš ali ga osebno dostavi na omenjeni naslov.
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali je potrošni material (kemični svinčniki bloki in blokci, ipd).
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede na način, na katerega je kupec plačal blago.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Kot kupec AJ proizvodov imate možnost 14 dni, da nam vrnete naročeno blago, torej stornirate vaše naročilo. Obvestite nas v roku 14 dni od prejema, tako da boste kontaktirali pomoč strankam. Roba mora biti nerabljena, nemontirana, v originalni embalaži in stanju za ponovno prodajo. Prosili vas bomo, da nam dostavite fotografije blaga, ki bi ga želeli vrniti in se z vami pogovorili o procesu vračila.
Prosimo, upoštevajte, da nekaterih izdelkov ne morete vrniti.
Več informacij o naši popolni politiki vračanja najdete tukaj.
Prosimo, upoštevajte, da nekaterih izdelkov ne morete vrniti.
Več informacij o naši popolni politiki vračanja najdete tukaj.
Žal se blago med transportom včasih poškoduje. Če se to zgodi, nas obvestite in poskrbeli bomo, da bo zamenjava poslana v najkrajšem možnem času. To lahko storite tako, da pošljete e-pošto na info@prosigma.si ali pokličete 02 5858 480.
Pomagajte nam tako, da ob dostavi preverite svoje blago in na dobavnici označite morebitne vidne poškodbe. Imate pravico zahtevati od voznika dostave, da počaka, dokler preverite vaše blago. Za olajšanje odškodninskih zahtevkov bomo zahtevali fotografije poškodb tako na embalaži kot na izdelku. V primeru odškodninskega zahtevka imate pravico do brezplačnega nadomestnega blaga (ali nadomestnih delov, odvisno od zadevne škode) ali do celotnega povračila (vključno z morebitnimi stroški dostave).
Naši pogoji se nekoliko razlikujejo za poslovne ali fizične stranke.
Poslovni kupci
Če opazite kakršno koli poškodbo na blagu ali embalaži, vas prosimo, da ustrezno podpišete voznikovo dokumentacijo in nas nato kontaktirate, da nas obvestite čim prej, najkasneje pa v 3 dneh po prejemu vaše pošiljke, da se dogovorimo o zamenjavi. Prav tako vas prosimo, da odpakirate svoje blago, preverite izdelke za morebitne skrite poškodbe in v 3 dneh po prejemu vaše pošiljke prijavite morebitne težave naši skupini za pomoč strankam. Če vaša dostava vključuje veliko število artiklov, vas prosimo, da preverite vse dostavljeno blago. Prosigma ne more sprejeti odškodninskih zahtevkov za blago, ki je bilo po dostavi prestavljeno v drugo zgradbo ali lokacijo. Upoštevajte, da po 3 dneh vračila ne bodo sprejeta zaradi škode in ste lahko odgovorni za morebitne stroške vračila in zamenjave.
Fizične stranke
Če opazite kakršno koli poškodbo na blagu ali embalaži, vas prosimo, da ustrezno podpišete voznikovo dokumentacijo, nato pa nas kontaktirajte, da nam to čim prej sporočite. Prosimo, da razpakirate svoje blago, preverite, ali so na izdelkih skrite poškodbe in v 24 urah po prejemu vaše pošiljke prijavite morebitne težave naši skupini za pomoč strankam. Upoštevajte, da po 24 urah vračila ne bodo sprejeta zaradi škode pri transportu in ste morda odgovorni za vse stroške vračila in zamenjave (v skladu z našo politiko vračil).
Pomagajte nam tako, da ob dostavi preverite svoje blago in na dobavnici označite morebitne vidne poškodbe. Imate pravico zahtevati od voznika dostave, da počaka, dokler preverite vaše blago. Za olajšanje odškodninskih zahtevkov bomo zahtevali fotografije poškodb tako na embalaži kot na izdelku. V primeru odškodninskega zahtevka imate pravico do brezplačnega nadomestnega blaga (ali nadomestnih delov, odvisno od zadevne škode) ali do celotnega povračila (vključno z morebitnimi stroški dostave).
Naši pogoji se nekoliko razlikujejo za poslovne ali fizične stranke.
Poslovni kupci
Če opazite kakršno koli poškodbo na blagu ali embalaži, vas prosimo, da ustrezno podpišete voznikovo dokumentacijo in nas nato kontaktirate, da nas obvestite čim prej, najkasneje pa v 3 dneh po prejemu vaše pošiljke, da se dogovorimo o zamenjavi. Prav tako vas prosimo, da odpakirate svoje blago, preverite izdelke za morebitne skrite poškodbe in v 3 dneh po prejemu vaše pošiljke prijavite morebitne težave naši skupini za pomoč strankam. Če vaša dostava vključuje veliko število artiklov, vas prosimo, da preverite vse dostavljeno blago. Prosigma ne more sprejeti odškodninskih zahtevkov za blago, ki je bilo po dostavi prestavljeno v drugo zgradbo ali lokacijo. Upoštevajte, da po 3 dneh vračila ne bodo sprejeta zaradi škode in ste lahko odgovorni za morebitne stroške vračila in zamenjave.
Fizične stranke
Če opazite kakršno koli poškodbo na blagu ali embalaži, vas prosimo, da ustrezno podpišete voznikovo dokumentacijo, nato pa nas kontaktirajte, da nam to čim prej sporočite. Prosimo, da razpakirate svoje blago, preverite, ali so na izdelkih skrite poškodbe in v 24 urah po prejemu vaše pošiljke prijavite morebitne težave naši skupini za pomoč strankam. Upoštevajte, da po 24 urah vračila ne bodo sprejeta zaradi škode pri transportu in ste morda odgovorni za vse stroške vračila in zamenjave (v skladu z našo politiko vračil).
Vaše vračilo in/ali dobroimetje bomo obdelali v 14 dneh po prejemu blaga v naše skladišče ali zahteve za preklic. Vračila kupnine bodo izvedena preko izvirnega plačilnega sredstva.
Upoštevajte, da stroški dostave ne bodo povrnjeni, razen če ste prejeli poškodovano blago.
Upoštevajte, da stroški dostave ne bodo povrnjeni, razen če ste prejeli poškodovano blago.
Obstaja nekaj okoliščin, v katerih artiklov ni mogoče vrniti. To so:
- Izdelki po naročilu. Nekateri izdelki v našem asortimanu so označeni kot izdelani po naročilu in jih ni mogoče vrniti. Ti izdelki so kot taki označeni na posameznih straneh izdelkov na našem spletnem mestu. Te informacije najdete pod specifikacijami izdelka. Potrjeno bo tudi na potrditvi vašega naročila.
- Podloga po meri. Preprog in predpražnikov, rezanih na cm, bodisi s strani stranke bodisi s strani Prosigme, ni mogoče vrniti.
- Personalizirani izdelki in posebej naročeni artikli izven naše standardne ponudbe izdelkov. To vključuje izdelke, ki so bili izdelani ali prilagojeni vašim zahtevam, npr. drugačna barva ali velikost po meri, kot tudi izdelki, za katere je stranka zahtevala, da jih Prosigma pridobi izven našega standardnega obsega.
- Blago, naročeno v količini več kot 20 kom, razen če je bil vzorec izdelka naročen pred oddajo naročila za celotno količino.
- Blago s skupno vrednostjo naročila več kot 1000 EUR (brez DDV), razen če so bili vzorci izdelkov naročeni pred oddajo naročila za celotno količino (samo poslovni nakupi).
- Izdelki po naročilu. Nekateri izdelki v našem asortimanu so označeni kot izdelani po naročilu in jih ni mogoče vrniti. Ti izdelki so kot taki označeni na posameznih straneh izdelkov na našem spletnem mestu. Te informacije najdete pod specifikacijami izdelka. Potrjeno bo tudi na potrditvi vašega naročila.
- Podloga po meri. Preprog in predpražnikov, rezanih na cm, bodisi s strani stranke bodisi s strani Prosigme, ni mogoče vrniti.
- Personalizirani izdelki in posebej naročeni artikli izven naše standardne ponudbe izdelkov. To vključuje izdelke, ki so bili izdelani ali prilagojeni vašim zahtevam, npr. drugačna barva ali velikost po meri, kot tudi izdelki, za katere je stranka zahtevala, da jih Prosigma pridobi izven našega standardnega obsega.
- Blago, naročeno v količini več kot 20 kom, razen če je bil vzorec izdelka naročen pred oddajo naročila za celotno količino.
- Blago s skupno vrednostjo naročila več kot 1000 EUR (brez DDV), razen če so bili vzorci izdelkov naročeni pred oddajo naročila za celotno količino (samo poslovni nakupi).